Nabídka LEGO® Education pro mladší školní věk
Koncept STEM
Filozofii polytechnického vzdělávání lze odvodit z konceptu STEM. Koncept STEM vznikl v USA v 90. letech minulého století pro označení vzdělávání v oborech přírodní vědy (Science), techniky (Technology) a technologie (Engineering) a matematika (Matematics).
Přirozená blízkost a příbuznost těchto oborů vybízela k tomu, aby byly spojeny pod jedním označením. V průběhu prvního desetiletí 21. století i v současnosti je této oblasti věnována stále větší pozornost ve Spojených Státech i v Evropě zejména proto, že v těchto oborech povážlivě ubývá studentů a sílí jejich nezájem o studium předmětů STEM. Obory v oblasti STEM jsou přitom chápány jako rozhodující pro rozvoj a růst ekonomik, pro udržení konkurenceschopnosti a trvale udržitelného rozvoje. V konceptu STEM je zřetelná orientace na vzdělávání, které je vnímáno jako podstatný faktor. Stále častěji je STEM vnímán jako komplex vzájemných implikací mezi uvedenými oblastmi.
Přírodní vědy, technika, technologie a matematika - vzdělávání STEM |
Vydejte se s dětmi na přirozenou a zábavnou cestu k efektivnímu celoživotnímu vzdělávání! Vzděláváním ve vědě a technice získají sebedůvěru pro schopnost bádat a experimentovat, hledat a nacházet řešení problémů, objevovat jejich souvislosti. Práce s LEGO® Education v mladším školním věku vytváří základy dalšího celoživotního vzdělávání dětí. Vychází z praktických činností, které v dětech probouzí a udržují touhu učit se, povzbuzují zvídavost, tvořivost a kritické myšlení. Vytváří základ života ve společnosti 21. století. LEGO® Education nabízí podporu vzdělávání v oborech přírodní vědy (Science), technika, technologie (Technology, Engineering) a matematika (Mathematic) - vzdělávání STEM, obohacené o průmyslový a umělecký design včetně rozvoje dovedností formulovat myšlenky a prezentovat je. |
Sebejistota ve vzdělávaní podle Harrise Polla: Harris Poll byl jmenován společností LEGO® Education, aby provedl on-line průzkum mezi studenty, rodiči a učiteli z 5 globálních trhů.
Klíč k pochopení: Nedostatek sebejistoty brání studentům v učení. Pro budování sebejistoty a zlepšení výsledků vzdělávání, které připravuje studenty na budoucnost, potřebujeme praktické učení. |
|
Pro STEM vzdělávání dětí mladšího školního nabízíme LEGO® Education programy: